Informació de millores

Continuament millorant el Blog amb noves entrades

dijous, 29 de juliol del 2010

Germinats II


Així va el germinat de l'alfalfa despres de 4 dies.

Està fantàstic!

Avui ja la poso a sota la finestra de la cuina perque li entri més claror, i a partir de demà, com a molt de demà passat ja la guardaré a la nevera.

Ara tinc un dubte: les llavors s'han de treure??

No ho sé, crec que sí, però tardaré molt, perque n'hi han moltes i són molt petites!!!!



També he fet germinar la soja, però no la que vaig comprar al jardí botànic, sinó la que venen al mercadona.

Si surt bé l'experiment, surtirà molt bé de preu!!!!

En aquest cas sí que tinc clar que hauré de treure la llavor.

1 comentari:

  1. Doncs jo quan menjo soja germinada me la menjo amb llavor i tot. Ahir mateix que vaig anar a un Restaurant per dinar, amb la meva jefa, ens la van posar aixi.
    A mi lo dels germinats no m'acaba de fer gaire tilín.

    ResponElimina