Informació de millores

Continuament millorant el Blog amb noves entrades

dissabte, 31 de juliol del 2010

amanides del meu hortet






Amanida de mozzarela amb brots d'alfalfa i flors de porrussell.









Amanida d'enciam de l'hortet amb tomàquet (comprat) i tonyina, amb brots de soja cassolans.

Això vam sopar ahir, juntament amb el meu pa amb tomàquet i una truiteta.

Un sopar ben bo.

Cal dir que l'enciam tenia molt bon gust, i la flor de porrussell és molt bona, amb gustet de llimona.

3 comentaris:

  1. Menuda pinta más buena ,con cositas del huerto!!!te sigo!!!
    Saludos

    ResponElimina
  2. alaaaaa, que bo....aquesta li has de fer a la tornada al cunyat mes guapo que tens, o sigui,jo, que a portugal m'estic inflant a pastissos i tinc que mengar quelcom sa jajajajajaj

    ResponElimina
  3. que placer comer las cosas que vienen de la tierra verdad?

    ResponElimina