Informació de millores

Continuament millorant el Blog amb noves entrades

dijous, 24 de juny del 2010

Nit de revetlla



En el sopar d'aquesta nit de revetlla he fet una amanida amb les fulles d'alfàbrega gran que ha quedat molt bona.

Amb les fulles de l'alfàbrega petita també es pot fer, però m'interessava buidar la de fulla gran que creix molt depressa.

Una amanida molt bona amb un perfum fantàstic.

Val a dir que tota la meva família va riure molt ahir amb el meu "hortet", però a l'hora de tastar l'amanida tothom preguntava:"i aquesta planta la puc tenir jo?????"jejjeej, per alguna cosa serà, no???

Acabat el sopar em vaig fer un té amb menta deliciós, amb la menta del meu hortet, clar.

A la foto també surt el pa que faig a casa.

3 comentaris:

  1. Hola!
    Gracias por seguir mi blog y por haber conocido el tuyo, espero mirarlo con calma y seguir tus entradas, y ya iremos comentando cosas del huerto.
    Un abrazo
    Paquita

    ResponElimina
  2. Hola Paquita!!!
    Estoy muy contenta, ya que eres la primera persona que me escribe que no es de la família!!!
    Me gusta mucho tu blog, y envidio tu espacio!!!!!!!
    Un beso,
    Teresa.

    ResponElimina
  3. Que bó que va quedar el sopar, més natural impossible. Em vam posar les botes, com diu el proper ex-president Laporta "vam menjar com bacons".

    ResponElimina