Informació de millores

Continuament millorant el Blog amb noves entrades

dijous, 24 de juny del 2010

Llavors i altres plantes


Queda ensenyar les ultimes plantes i ja podrem anar fent el seguiment.

Vaig comprar llavors i les vaig plantar: raves, julivert, enciam de fulla vermella, bledes, cols de brusel·les, orenga, esbargínia.

Els raves es veu que comencen a germinar!!!

També tinc el romaní i l'alfàbrega de fulla petita. A la caixeta tapada hi ha la sàlvia. Tenia moltes ganes de trobar aquesta planta i per fi ho he aconseguit!

El meu pare, expert horticultor, ja m'ha dit que les esbargínies surtirien, però com que les he plantat massa tard no donarien fruit, i que les cols de Bruseles són altes, que ja veurem on ho fico!!! jjjejeje L'aventura és l'aventura!!!

2 comentaris:

  1. Yo he plantado berenjenas y no me salen por ahora, pero si salen no me darán berenjenas?

    ResponElimina
  2. hola Paquita!
    Según mi padre, como lo he plantado fuera de temporada (parece ser que era hasta mayo incluido y yo lo he plantado por San Juan), no saldrá la berenjena, aunque puede que sí salga la planta.
    A ver, en mi caso era un experimento, porque en el sobre vi bien claro que estaba fuera de temporada.
    Que alegria que hayas vuelto a pasar por aquí!! Ya ves que este blog es muy humilde!!
    Un petó,

    ResponElimina